poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Earcuff, czyli nausznica po naszemu :)

Niedawno uświadomiłam sobie, że nausznice były bardzo modne i tradycyjnie to przespałam. Teraz już takiego szału nie ma, więc wkraczam ja :) Brakowało w moich zbiorach tego typu biżuterii. Nausznice są awangardowe i szalenie wygodne. Można sobie pozwolić na większe obciążanie ozdobami i nie "urwie ucha" ;)

Pierwszą propozycją jest miedź plus drewno, drugą miedź z koralikami. Planowałam jeszcze jedną z piórkami, ale nie mam na nie pomysłu.

nausznica drewno

earcuff

Mam do Was pytanie: macie swoje ulubione lub podziwiane blogi z biżuterią? Najlepiej miedziane wywijasy, ale chętnie "przyjmę" każdego zdolnego twórcę :D

5 komentarzy:

  1. Pomysł z nausznicami świetny, gratuluję. Same nausznice bardzo mi się podobają, szczególnie ta z drewnianymi donutami. Wcześniej zetknełam się z nausznicami wyłącznie na http://www.jewerlylessons.com
    Co do blogów, to oczywiście pomijając te które już masz i ograniczając się do tych gdzie jest miedz:1. Kosimkart 2.Miedziane Wariacje 3.Zaplątana w ogniwkach 4.i jeszcze czasami Biżuteria Niwki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za blogi. Dziewczyny są niesamowite.

      Usuń
  2. o tak, pendrive to moj skarb:)

    dziekuje za odwiedziny i zapraszam czesciej:)


    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Z przyjemnością obejrzałam Twoje prace.
    świetny pomysł z tymi nausznicami, szkoda że nie umieściłaś zdj. jak to tygląda na uchu ;)
    Co do blogów...jest tego mnóstwo
    http://ivstone.blogspot.com/
    Agnieszka Czerkas...
    popatrz na moim biżuteryjnym(i okropnie zaniedbanym) blogu - pasek z lewej strony.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o wywijańce, to polecam te 3 blogi: wspaniałej Nurrguli: www.sliwkowe-trzewiki.blogspot.com/, przesympatycznej Pastel: www.pastelowo.blogspot.com/ i Kicy, która ostatnio nie tylko plecie: www.inkysky-art.blogspot.com/ :)
    A na końcu taka malutka reklama mojego bloga - ja nie wyplatam i z miedzią za wiele wspólnego nie mam, ale może Ci się spodoba? :) www.rocckatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails

Podziel się!