wtorek, 10 listopada 2009

Porządki, porządki

Postanowiłam nie wklejać starszych prac (tych dużo starszych). No chyba, że będę mieć twórczy zastój (ostatnio częsty niestety :( ) to wtedy, żeby utrzymać ciągłość dodawania postów coś starszego zamieszczę.
To w sumie taka fajna akcja "przed i po" z tego by wyszła. Zobaczymy co z tego wyniknie.

No i dziś trochę wyczerpująca dla mnie godzinka w kuchni (choć to lubię to jednak mnie to męczy). W końcu miesięcznica moja i mego Lubego więc trzeba było coś upichcić. Ogólnie mówiąc: ryż zapiekany z papryczką, kiełbaską i serem jest super :D

Ze spraw biżuteryjnych: naszyjnik wykonany z miedzi. W całości (tak, łańcuszek też) wykonany przeze mnie. Już go co prawda nie mam ale dumna nadal z niego jestem. Mam nadzieję, że dobrze się nosi właścicielce :D

naszyjnik z miedzi i koralików

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails

Podziel się!