poniedziałek, 15 listopada 2010

Tak trochę kaskadowowo

Naszyjnik zrobiłam już kilka dni temu, lecz zaraz potem dopadło mnie przeziębienie i dosłownie padłam na jakiś czas. Twór prezentuję więc dziś.
Postanowiłam trochę więcej dodać drewna do moich wyrobów, dlatego koraliki są drewniane w pięknym kolorze turkusowym. W tym miejscu muszę się wytłumaczyć: wszystkie trzy sznury miały być turkusowe, ale zamówiłam za mało koralików. Jak dobrze, że zamówiłam czarne na próbę! Chciałam co prawda w środek wsadzić piękne, różowe koraliki, ale stwierdziłam, że naszyjnik straciłby na swojej uniwersalności. Zawijasów nie oksydowałam, bo ładnie się błyszczą :D
Ze zdjęciami się trochę mordowałam, ale w końcu wpadłam na pomysł z tłem. Posłużyło mi za nie pudełko po butach :D Na szczęście napis był na środku i został zakryty przez ekspozytor :)

naszyjnik turkusowy

1 komentarz:

  1. Jestem pod wrażeniem tych perełek, masz talent i to niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails

Podziel się!